Oradea își Vinde Farmecul pe Ocazie – „Oradea cu Drag” sau Cum să Faci Turism cu Mâna Largă
Gratuități la Fiecare Colț de Stradă: Nu e Caritate, e Strategie!
În 2023, mașina de tocat banii publici și-a continuat marșul triumfal, iar turistii au răspuns prezent la apelul de a-și umple buzunarele cu oferte. S-au împărțit cu generozitate 604 coduri pentru transportul gratis și nu mai puțin de 8.240 de tichete pentru a invada muzele și localurile din Oradea, fără să scoți un ban. 37 de hoteluri și 14 restaurante s-au înghesuit să-și pună sigla pe această paradă a gratuităților.
2024: Anul în care Oradea Își Deschide Porțile (și Portofelele)
„Oradea cu drag”, ediția 2024, pare să fie următorul episod din saga „Hai să dăm moca ce putem vinde”. Până acum, 34 de entități HoReCa s-au grăbit să se înscrie, însetate probabil de publicitate gratuită pe spinarea bugetului local. Lista rămâne deschisă pentru oricine vrea să se alăture acestui circ balcanic al ospitalității forțate, până la sfârșitul anului.
Beneficii sau Momeală Turistică?
Turiștii care aleg să-și petreacă cel puțin două nopți în bârlogurile partenere vor avea parte de tot felul de privilegii: intrări gratuite în muzee și la obiective turistice, transport public pe moca timp de 24 de ore și reduceri la localuri, ca să nu simtă că au venit degeaba. În spatele acestui festival al generozității stă, desigur, strategia de a-i face pe turiști să creadă că au dat lovitura, când, de fapt, sunt doar pioni într-un joc mai mare de marketing urban.
Funcționarea Mecanismului de „Gratisuri”
Aplicația oradealifenouveau.ro joacă rolul de liant între turiști și furnizorii de servicii, asigurând o iluzie de transparență și eficiență. Turiștii înregistrați primesc un cod QR magic, care le deschide porțile către tot ce are Oradea mai bun de oferit gratis. Desigur, controlorii OTL se vor asigura că nimeni nu profită prea mult de ospitalitatea orașului, verificând codurile unice ca niște portari zeloși ai acestui festin urban.
Sursa: bihon.ro