AcasăStiri localeObiecte de birotică și papetărie achiziționate de CJ Bihor.

Obiecte de birotică și papetărie achiziționate de CJ Bihor.

Centralizarea Achizițiilor în Bihor: O Strategie de Reducere a Cheltuielilor

Într-o mișcare strategică pentru eficientizarea cheltuielilor, Consiliul Județean Bihor, în colaborare cu Agenția Națională pentru Achiziții Publice, a inaugurat Unitatea Centralizată de Achiziții (UCA). Această inițiativă vizează centralizarea achizițiilor de produse consumabile necesare atât pentru aparatul propriu al Consiliului, cât și pentru instituțiile subordonate acestuia.

Primele Contracte Semnate Sub Egiada UCA

Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, a oficializat astăzi semnarea primelor contracte-cadru pentru produsele de birotică și papetărie. Competiția, desfășurată în două loturi, a culminat cu selecția SC Lecom Birotica Ardeal SRL pentru birotică, în valoare de peste 3 milioane de lei, și Austral Trade SRL pentru papetărie, cu contracte de aproape 2.6 milioane de lei, ambele sume fiind fără TVA.

Detalii ale Licitației și Impactul Așteptat

Licitația a inclus o gamă variată de 72 de tipuri de produse, de la hârtie de imprimantă la instrumente de scris și organizatoare. Durata contractelor-cadru este de 36 de luni, timp în care furnizorii selectați vor satisface cererile beneficiarului în limita plafonului financiar stabilit. Acest sistem de achiziții centralizate este proiectat să reducă semnificativ cheltuielile de funcționare prin eficientizarea procesului de procurare a bunurilor.

Proceduri în Desfășurare pentru Alte Categorii de Produse

Consiliul Județean Bihor nu se oprește aici. Este în curs o procedură similară pentru achiziționarea produselor de curățenie, pentru care s-au primit deja opt oferte. Semnarea contractelor-cadru este iminentă, marcând un alt pas înainte în strategia de optimizare a resurselor județene.

Sursa

Must Read

spot_img